Monday, December 1, 2008

another try


tänkte göra ett nytt försök att skriva ett inlägg. jag känner mig alldeles för tom o trög för att ens kunna skriva ihop nånting vettigt. har inte nån inspiration. det spelar liksom ingen roll hur mkt jag funderar, det känns som om det inte finns nått där o då tycker jag inte det är värt att publicera. jag vet, jag är lite konstig av mig.
befinner mig iaf i det gula huset. är ni förvånade?
har varit ute med Tess o nu ligger jag i sängen. borde sova, men jag vill inte. är för rastlös. kanske ska ställa mig o diska...borde va klar om ca två timmar.

ikväll har jag iaf varit på födelsedagsmiddag hemma hos Sandra, med Vicky o Johan för att fira Kim som fyller 24. bakade en kladdkaka, dessvärre vet jag inte om den blev god. hoppas det, den såg iaf lite kladdig ut innuti. han blev iaf glad eftersom han sa att det va mer personligt.
det va sjukt dimmigt sen när jag skulle skjutsa tillbaka Vicky till Helvetet. lite läskigt att inte se någonting! men det gick bra.

imorrn ska jag träffa Anna. vi ska gå på Forum. hon vill gå til Panduro så jag föreslog att vi kunde göra det där. måste, måste, mååste förbi banken också. blir så trött på mig själv, att jag aldrig kan ta tag o göra saker. suck. ska försöka prata med pappa om lite saker också. egentligen borde jag prata med mamma också. men det känns meningslöst. allt känns meningslöst just nu. ok, inte allt. speciellt inte att Vicky o jag ska till Thailand!
antar att jag bara är inne i en jobbig period just nu. vill bara att allt ska bli bra. om jag bara kunde knäppa med fingrarna...

1 comment:

Sophia said...

vad underbart med ett nytt inlägg. vännen, tror att ni båda behöver lite välförtjänt semester!