Sunday, December 7, 2008

losing my way

så var det andra advent. två veckor kvar till julen. två veckor, det är helt sinnessjukt! känner mig inte alls stressad inför julafton. nejnej, inte alls...
jag kan fortfarande inte fatta vart sommaren tog vägen. men om ett halvår sitter jag väl här igen o skriver att jag inte förstår vart vintern tog vägen. förhoppningsvis. fastän först ska jag passa på att njuta utav Thailand. det ska bli så ofattbart skönt att få komma iväg. ligga på en strand o bara lapa sol, bada, festa, ladda batterierna, samla massa kraft o komma tillbaks som mig själv. okej, kanske inte helt. men jag hoppas iaf att jag kommer kunna hitta mitt glada jag igen. jag vet att det finns där. nånstans. det måste det! för som det är nu, håller jag på att tappa mig själv. totalt.

det finns så mkt jag vill skriva o berätta om. känslor, händelser, saker som gör mig glad, musik, mina fina vänner som jag inte vore någonting utan! men ibland, oftast går det inte. vet inte varför men det tar bara stopp. kan sitta hur länge som helst bara o fundera på en mening. om det låter bra, om det är rätt grammatiskt. tillslut orkar jag inte o då raderar jag istället. vilket jag säkert berättat tidigare.
jag ska ta en dag o skriva lite om vad som hänt på sistone. om inte för er, så för mig själv. annars finns ju alltid risken att jag glömmer bort.
nu ska berätta för mina kära vänner i det gula huset att det finns kladdkaka för den som är sugen.
love, xxo

1 comment:

Sophia said...

oh, jag bjöd min redaktion på kladdis också! ^^