Tuesday, December 9, 2008

bittersweet symphony

igår kväll åkte Vicky o jag till Fredrik för att krama Alexandra lite. vi lyssnade lite på Kent, tittade på tv, åt en massa chips o drack te med olika budskap på. efter att Fredrik hade kommit hem blev vi sugna på lussebullar så Vicky, Alex o jag hoppade in i bilen o åkte till Statoil Nacka Strand. på vägen dit skämtade vi om att det säkert bara skulle finnas en kvar. hur många tror ni det fanns när vi kom fram? jo, en!!! typiskt. så vi åkte vidare till Hammarby sjöstad, köpte lussebullar o pepparkakor. godare lussebullar har jag väl ätit om jag säger så men det va mysigt iaf. sen blev Alex hungrig så Fredrik värmde en pizza till henne som vi sen delade på. med andra ord hade vi en ganska så onyttig afton men ibland måste det få va så. mysigt hade vi iaf! när Vicky o jag satt i bilen på väg hem upptäckte vi att klockan va 02:30.
trodde inte jag skulle kunna sova med tanke på att jag hade druckit te, men det kunde jag. somnade ganska fort, vilket va skönt. sen på morgonen vaknade jag utav att dörrklockan ringde. blev lite omtumlad i min dröm men jag kom iaf upp o gick ner o öppnade åt Jakob.

har inte gjort så mkt idag. hjälpt Vicky lite med maten, typ det. fortfarande inte varit på banken. måste dit imorrn! ska nog ta med mig Tess ut på en kvällspromenad. ta en sväng förbi Sandra kanske. hon vill låna ett kort på mig o mamma...
hihi. mobilen burrade precis bredvid mig. jag förde blicken mot displayen o vems namn dyker upp om inte Sandras.

2 comments:

Sophia said...

jag är helt sluuut! måste få någon att gnälla tillsammans med. ska vi slå våra påsar ihop!? :D

Sophia said...

sweetheart! självklart! jag har blivit erbjuden att jobba med sponsring på singing bee, vilket ska bli skitkul! kommer vara många från detta team som hoppar över dit! :D

och självklart finns det tid för kladdis! hur ser nästkommande vecka ut? alternativt kanske torsdag eller fredag?