Sunday, December 7, 2008

otaggad

ska snart sova. kom hem till Lollo för ett litet tag sen efter att ha varit hos Peter. det va trevligt men jag va sjukt seg, trött o otaggad. Lollo också, vi ville mest bara hem o sova. ringde Kim, egentligen skulle han kommit o hämtat oss 02. istället kom han vid 23. kände oss lite taskiga mot Peter men vad gör man? ibland är det inte så himla enkelt att bara rycka upp sig!

här kommer iaf en liten lista, snodd från Lovisa
Under 2008 har jag hittills:

[x]hittat ny musik du gillar[x]fått nya kompisar[ ]varit utomlands[x]varit ledsen[x]velat dö[x]varit glad[x]druckit alkohol[ ]blivit förälskad[ ]haft sex[ ]känt dig sviken[ ]känt som att ingen har sett dig[ ]suttit vid datorn mer än innan (tror inte det...)[ ]skrivit en låt[x]känt hat[ ]känt att någon tagit dig för givet[ ]varit sjuk[ ]dansat som en galning[x]bråkat med din förälder[x]hört någon säga att du är snygg[ ]bråkat med din älskling[x]strulat med en främling[ ]strulat med en av samma kön[/]varit så uppjagad att du gjort misstag (uppjagad vet jag inte, men jag tycker för det mesta att hela jag är ett enda misstag)[/]gråtit för något som hänt i ditt liv (inte på det sättet men ja)[ ]lekt för mycket med bilddagboken (har inte någon bilddagbok så var det så bra med det)[x]slagit någon (Per har väl råkat ut för en del smällar om man säger så)[ ]kallat någon hora/slampa (inte vad jag kan minnas)[x]däckat[x]spytt[ ]knarkat (tyvärr inte)[ ]sovit i motsatta könets säng[x]hånglat med någon av motsatt kön[x]raggat på främlingar[x]kysst en främling[x]rökt[ ]rymt hemifrån[x]bakat[ ]sovit utomhus[x]åkt bil med fyllon
[x] varit full[ ]varit/är kär[x]saknat någon[ ]duschat med någon[x]badat i havet

[
x]solat utomhus[ ]solat i solarium[ ]snackat i telefon mer än 2 timmar[x]fått blommor av någon från motsatta könet (räknas pappa?)[x]gett någon blommor
[ ]sett en död människa[ ]känt dig som en prinsessa

No comments: